Klantenservice

Klantenservice – zorgeloos bestellen & retourneren

LIFE IS BETTER AT THE POOL – Conversation Company

In 2013 maakte ons bedrijf een fundamentele omslag. We beslisten om resoluut te kiezen om U en onze klant CENTRAAL te plaatsen!

Als “Conversation Company*” willen wij steeds ter beschikking zijn voor u. Hebt u een vraag? Let Us Know!

Klantenservice – contacteer ons via Facebook Klantenservice – mail ons

CRISP CHAT – Online advies

Rechts onderaan is een knop – klik er op als u online en direct advies wenst i.v.m. een bepaald product. Wij helpen u graag direct en online verder. We zijn er van overtuigd dat deze extra Chat module bij zal dragen tot onze klantenservice en uw ervaring in onze winkel.

Hersteldienst

Voor technische producten zoals Zwembadrobots en Warmtepompen is een goede hersteldienst zeer belangrijk.

  • Zo hebben wij heel wat onderdelen voorradig.
  • Onze technische mensen zijn opgeleid en kunnen de meeste technische mankementen oplossen. Life Is Better At The Pool heeft expertise met het bouwen van zwembaden. Het hart van onze organisatie is onze technische kennis!
  • Kunnen wij het probleem niet zelf oplossen dan worden wij ondersteund door vooraanstaande merken en servicediensten van de producent.
  • Doe hier een Reparatie aanvraag

Gratis levering

Al onze bestelling worden GRATIS bij u thuis geleverd VANAF 50€. We kiezen hier bewust voor en zijn er van overtuigd dat uw bestelling gratis en vlot bij u thuis leveren een basis service is geworden en onze klantenservice versterkt!

  • Uitzondering hierop zijn de ADR gevaarlijke goederen en zeer zware goederen vloeibaar chloor en zuur, zand en zout.

uitzonderingen

Wettelijke bepalingen en veiligheid aspecten belemmeren ons om werkelijk alles gratis bij u thuis te leveren. De uitzonderingen zal u vast en zeker kunnen begrijpen:

  • Vloeibare chloor en zuur – deze grote – zware en gevaarlijke producten, kunnen we onmogelijk gratis leveren
    • deze producten worden verzonden met ADR TRANSPORT (gevaren transport)
  • Zware, goedkope producten zoals zand, zout, kachels kunnen wij ook onmogelijk gratis bij u thuis leveren
    • deze producten worden verzonden met DHL PALLET TRANSPORT

Voor deze producten rekenen wij een uitzonderlijke verzend kost aan.

Veiligste en eenvoudigste betaal methodes

VEilighheid

Om het u zo eenvoudig mogelijk te maken zorgden we voor een zeer eenvoudige, snelle en veilige betalingsmodule. U zal het verschil echt wel merken. We zochten voor u de simpelste online betaal methodes uit!

verschillende betaalmethoden

Niet tevreden geld terug

Onze online shop voor zwembadproducten en zwembad lifestyle artikelen, vond zijn oorsprong in 2005 (!!). We weten als geen ander welke producten u wil en kunnen u daarom garanderen dat u tevreden zal zijn van onze producten, de kwaliteit, de levering en de service na verkoop!

Bent u om gelijk welke reden dan ook ontevreden of ontgoocheld met uw aankoop, laat het ons weten!

U hebt 14 dagen bedenktijd. Bent u ontevreden, dan regelen wij de retour en betalen u terug! Meer weten over de 14 dagen bedenktijd.

reparatie aanvragen

U kan een reparatie aanvragen via onze reparatie aanvraag. Hou alvast uw factuurnummer en het SN (serienummer) van uw toestel bij de hand. Enkel zo kunnen wij u vlot en snel verder helpen met een herstelling. De reparatie service is strikt voorbehouden voor klanten die hun toestel bij ons kochten.

klacht indienen

  • Een klacht indienen kan via dit contact formulier.
  • U kan via het online dispute resolution platform van de Europese Commissie.
  • Via Safeshops.be via het klachtenformulier
  • Bij de Consumenten ombudsdienst en de Europese geschillencommissie. (https://consumentenombudsdienst.be/nl) en (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN)