Life Is Better At The Pool – Problemen bij levering – wat te doen?

Problemen met uw levering?

Hebt u problemen met uw levering of is uw bestelling beschadigd?

  • Indien mogelijk, maak melding aan de chauffeur
  • Maak een duidelijke foto van de verpakking en beschadigde levering voor de “claim” bij de pakjesdienst.
    Stuur die naar ons door: info@lifeisbetteratthepool.be
  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op

Kreeg u bericht dat uw pakket is geleverd maar u heeft niets ontvangen?

In sommige gevallen krijgen wij en ook u bericht van onze koerierdienst dat het pakket is geleverd. Echter heeft u als klant het pakket niet in ontvangst genomen.

Helaas komt dit af en toe voor dat chauffeurs het pakket in uw naam ondertekenen en zomaar ergens afleveren in de buurt.
Dus in 98 % van dergelijke gevallen is het pakket wel degelijk afgeleverd. Vaak is dit pakket neergezet ergens rond uw huis, soms zelf in een tuinhuis. Ook een mogelijkheid is dat ze het bij de buren hebben afgegeven.
Daarentegen zijn het niet altijd uw rechtstreekse buren, maar een buur op het einde/begin van de straat. In uitzonderlijke gevallen zelf in een aanpalende straat. De ontvanger contacteert u in deze gevallen volgens onze cijfers binnen 1 a 2 dagen.

In dergelijk geval willen wij u dan ook vriendelijk verzoeken om eens rond uw huis te kijken, bij de buren na te vragen.
Als dit alles geen resultaat geeft vragen wij om toch nog 1 à 2 dagen te wachten zodat het pakket kan terechtkomen. Uit ervaring hebben wij ondervonden dat dit zo goed als altijd uitkomt na 1 à 2 dagen.

Indien u toch bij de 2% verloren pakketten behoort dan doen wij het nodige om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierbij zullen wij u vragen om een “ontvangstverklaring” in te vullen en te ondertekenen.

Wij hebben als webshop geen directe invloed op de werkwijze en attitude van koerierbedrijven en hun onderaannemers.
Wij kunnen u enkel informeren over alternatieve levermogelijkheden om de slaagkans van de levering te garanderen.
Via de email met track & trace die u ontvangt kunt u gebruik maken van volgende levermogelijkheden:

  • De dag of plaats van levering wijzigen – met een simpele klik (indien er niemand thuis is op de dag van levering)
  • Kies voor neerzet toestemming en geef een specifieke makkelijk bereikbare plek door (bv onder de carport)
  • Laat uw pakket in een DPD parcelshop leveren en haal het op wanneer het u het beste uitkomt. Deze optie garandeert de grootste kans op succesvolle levering.